30 mei 2024

Congres Heilige Ruimte

Wat hebben kerkgebouwen een geseculariseerd dorp of stad vandaag nog te bieden? Rond deze vraag vindt op 30 mei 2024 een inspirerende bijeenkomst plaats op twee van de prachtigste plekken van ons land: de Oude en de Nieuwe Kerk Delft.

Van 13.30 tot 21.00 uur nemen o.a. Kees van Ekris (Theoloog des Vaderlands), Stefan Paas (hoogleraar missiologie), Willem Jan de Hek (predikant en architect), Anique de Kruijff (hoofd Erfgoed in Kerken en Kloosters Catharijne Convent) en Hanna Rijken (universitair docent, theoloog en musicus) je mee langs plekken van betekenis, heilige plekken.

Dit congres is een gezamenlijk initiatief van: VKB Kerkrentmeesters, Christelijke Hogeschool Ede en Oude en Nieuwe Kerk Delft.

Waar kunnen we je mee helpen?

Geen resultaten gevonden.